Wednesday, June 26, 2013

co do vázy...

...do velké vázy!Tedy spíš do velké láhve nebo přesněji demižonu......už byl dlouho prázdný, od té doby co jsem vyndala suchou větev......po té dlouhé zimě a dlouhém čekání na jaro a léto, nechci zase na nějakou dobu žádné suché neolistěné větve ani vidět:-)......a tak jsem vyběhla do lesíka a uštípla si větvičku......zajímá mě , jak dlouho vydrží, zatím je krásně svěží a moc příjemně se na to kouká......zelenou v obýváku mám moc ráda, myslím tím zelené rostliny, na jiných věcech ji mít nemusím.Déšť nám zase narušil plány......k bagru, na opravu, se teď nikdo nedostane aniž by si neužil bahení koupel......zatravnění taktéž (já se tý trávy zelený snad nedočkám!) a Adam zůstal doma s teplotou......tak si to dnes užiju doma, s mazlíkama...... už si máčíme rebarboru v cukru, na koláč :-)Mějte krásný start nového týdne!
Source:http://lucieliving.blogspot.com/2013/06/co-do-vazy.html

co do vázy... Images

co do vázy
(709 x 782 - 236.36 KB - jpeg)

Orgován s charakteristickou vôňou jari sa ťažko uchová svieži ...
(670 x 335 - 66.16 KB - jpeg)

Co všechno k tomu potřebujeme: pevnou fólii (dá se koupit ve ...
(600 x 377 - 31.54 KB - jpeg)

Podobně opticky zapůsobí vázy z leštěného či matného hliníku ...
(470 x 291 - 36.37 KB - jpeg)

No comments:

Post a Comment